Restaurování součástí historických vozidel a motocyklů

Chromování, stříbření, zlacení, niklování

Kromě sériové výroby se zabýváme i restaurováním kovových předmětů (včetně zinkových tlakových odlitků). Chromujeme, stříbříme, zlatíme nebo niklujeme součásti oldtimerů a youngtimerů, různé muzejní předměty, nádobí, kočárky, části nábytku, lustry, hodiny, šperky a mnohé jiné předměty. 

Nově nabízíme také práškové lakování disků.

Náš tým specialistů se na základě dlouholetých zkušeností snaží již před renovací každého předmětu velmi citlivě zvolit co nejvhodnější postup zpracování. Pokud se chcete na renovaci sami podílet, rádi Vás v tom podpoříme. Neodbornými zásahy (svařování, pájení, lepení, broušení, …) však můžete Vaše díly nenávratně poškodit, proto doporučujeme konzultaci předem.


Poptávka

Jestliže k nám nemůžete přijet osobně, navrhujeme Vám následující postup:

Díl určený k renovaci vyfoťte s přiloženým měřítkem, abychom měli přibližnou představu o jeho velikosti. Dobře poslouží metr, pravítko, ale i jiné známé předměty jako krabička sirek, mince nebo zámková dlažba.
Pokuste se co nejlépe zachytit, v jakém je díl stavu (koroze, nerovnosti, ...).
Sdělte nám, z jakého materiálu je díl vyroben. Pokud si nejste jisti, přiložte magnet a napište alespoň, jestli je materiál magnetický.
Fotografie s krátkým popisem požadovaného provedení nám pošlete e-mailem nebo je vložte přímo do poptávkového formuláře a zanechte svůj kontakt.
Po shlédnutí obrázků Vám e-mailem oznámíme přibližnou cenu a termín dodání. V případě potřeby Vás budeme kontaktovat telefonicky.
Díly k renovaci nám můžete přivézt osobně nebo zaslat poštou. Náš kontakt a informace o pracovní době najdete zde.

Chromování oldtimerů

Pracovní rozsah našich galvanických lázní:

  • délka: max. 1750 mm
  • šířka:  max.   400 mm
  • výška: max.   600 mm

Části veteránů určené k chromování při renovaci obvykle prochází těmito kroky:

  • Stažení vrstvy chromu, odlakování
  • Pískování, předbroušení, odstranění koroze
  • Vyrovnání deformací
  • Odstranění děr pájením nebo svařováním a následné broušení
  • Nanesení vrstvy mědi a přeleštění
  • V případě nutnosti nanesení dalších vrstev mědi a přeleštění
  • Poniklování a chromování

Níže uvádíme orientační ceny nejčastěji renovovaných dílů:

Motocyklové nádrže  od 7 200,- Kč
Motocyklová řídítka od 1 600,- Kč
Kryty kol od 2 100,- Kč
Rámečky světlometů od    1 000,- Kč
Paraboly světlometů od    850,- Kč
Startovací páky od    500,- Kč
Pružiny od    360,- Kč
Spojovací materiál – šrouby, matice, ... (zaručujeme funkčnost závitů) od        8,- Kč

ceny vč. DPH


Práškové lakování disků

NOVĚ NABÍZÍME: 


  • Šetrné odlakování starého laku a tryskání balotinou
  • Vysoce kvalitní vícevrstvé práškové lakování, možnost vyhotovení individuálního efektu dle přání zákazníka
    • Výběr barevných odstínů dle vzorníku RAL nebo dosažení efektu:
      • antracit
      • (černý) chrom
      • kladívkový efekt
      • matný kov
      • a mnoho dalších možností

    < 16“

      800 – 2 300 Kč

    16“ - 19“

      950 – 2 500 Kč

    > 20

    1 000 – 2 600 Kč

    ceny vč. DPH


    Hotové díly si u nás můžete vyzvednout osobně nebo Vám je zašleme poštou.
    Platba proběhne hotově při osobním odběru zboží, platbou předem na účet nebo dobírkou.